Monday, October 20, 2008

ciTer baSi yg Me nk stOry..

ni me saje nk citer psl aktiviti raya kedua kt umah opah (belah ayah)..org lain sibuk citer umah terbuka me baru nk citer aktiviti raya kedua..huhu

antara aktiviti yg diadakan pada hari tu trmasuk la teka duit syiling, lucky draw, teka silang kata, baling gelang dlm paku dan tiup belon plg besar.








ni antara hadiah lucky draw..hamper yg besar tu kire nyer yg plg dikehendaki oleh sume org ler..dan yg plg bertuah pada mlm itu ialah adek aku..adek aku ni mmg slalu bertuah..tuah dia kadangkala berganda2..mcm 2 tahun lepas dia gak yg dpt hadiah plg besar..tahun lepas mmg sungguh dia x bertuah lansung..











ni plak gmbar kami dok sibuk mencari jawapan utk teka silang kata..family me dpt 9/16 je markahnyer...so xmenang ler..











baju kuning tu ayah cu me..dia sibuk mengagihkan belon2 pd sume org..baju oren mbelakangkan kamera tu me..besar tau!! aku dh demokkk










ni plak gmbar mak me..dia la pemenang utk teka syiling dlm botol. no wonder mak aku menang sbb bab2 menyimpan duit ni dia mmg pandai!!!
mak aku pon antara org yg slalu bertuah walaupon dia x berlucky..(berlaki)..hehee

klu ikut gambar tu je la yg ader. nk ikutkan dlm hp aku ader byk gambar tp xleh nk transfer plak..
utk acara tiup belon plg besar, aku la pemenangnyer tp utk no 2 je la...aku pun bertuah gak sbb nama ku naik tuk terima salah satu hadiah lucky draw..hampir sume adek beradik ku terima lucky draw kecuali mastura..adek bongsu ku yg xbertuah..hehe

erm tu je nk bgtau..lalalala

6 comments:

Qasehsufi said...

salam..x kesah la mai..story baru ke lama ke janji ada bende yg kite bleh kongsi bersama..betul tak..so how's ur life?baby dalam perut ok?

Hasra_Razali said...

wah mai...dh macam acara sukaneka ha...majlis raya kt kmpung mai..lain dr yg lain..takde org buat cmni..ok la tuu...menarik! hehe

p/s: bila nak wat open house ni? nk g serbu umah mai ni...hahaha

Suki Cida said...

wah macam best je... ada game ari raya... wahhh bagus2....org bagi duit raya, korg ada hadiah... kalau cida prefer hadiah kot... kalaubesar lagu tu... mmg teruja aaaa

mai said...

qaseh>>baby dlm perut alhamdulillah,,lg dekat nk tarikh due ni lg cargas baby gerak dlm perut..

hasra>>mmg dh jd tradisi since 3 tahun lepas.cuma tahun ni lebih meriah n byk acara..lg pon nenek mai ader 36 org cucu, 1 org cicit + 1 lg cicit coming soon..hehe

suki>>duit raya dpt gak..hamper plg besar tu RM120 tau....untung sapa dapat..byk benor cekelat!!

Suri said...

selamat hari raya mai..

sue cipot said...

hahaha bestnya family mai,
menarik lah.. sllu time sukan @ family day je org buat cam tue.