Monday, October 6, 2008

besT ke raYa...

ermmm sume balik keje dgn mood malas kan..trmasuk la aku..bkn sbb mood raya tu bersarang kt sanubari ni tp sbb lain huhu..

baca blog org sume nyer best2 citer psl raya, aku pon ader jugak aktiviti keluarga yg memeriahkan suasana hari raya pd malam raya kedua tu..tp aku nk story mory pon xder gmbar..ermm gmbar ader tp xleh dload plak kt pc aku ni..

ermm yg xbest nyer raya tahun ni sbb sepatutnyer tahun ni la ptama kali aku raya sbgai isteri tp ibaratnyer mcm aku xberlaki plak..kiri kanan org tanya psl laki aku..penat okey nk jawab, ari tu lupa lak nk record jawapan bagi soalan yg sudah dijangka tu..huuhuu

laki aku plak kene bekerja lagi tahun ni..masuk ni dh 3 tahun dia kene keje pada hari raya..tahun depan pun kene keje lg..xsilap aku tahun ke 5 baru dia leh cuti..ermm nk wat cam ner kan.dh tuntutan kerje dia..

ermm dh kul 530..ingt nk story mory sikit lagi tp nk lik umah ler.dh seminggu aku tinggalkan umah tu dh mcm tongkang pecah dah...

No comments: