Monday, August 3, 2009

jUly - bUlan kehiLangan..

salam..

nampaknyer July 2009 kali ni memberikan kenangan yg akan aku kenang sampai aku larat nk kenang..bukan kerna july kenangan yang terindah tp kerna bulan kehilangan utk aku..huaaahuaaa

2/July - besday aku..xder suprise mcm last year..its ok coz hubby ckp carry to august..

12/July - travel with baby from KL sentral - Bandar Baru Salak Tinggi naik ERL. aku trcicir HP ku. xper lg sbb mmg kecuaian aku..benda biasa yg aku biasa buat (toleh kt seat sblum turun) aku xbuat.

15/July - wira langgar moto Kriss. moto driver patah kaki. car driver ngn penumpang selamat.
aku adalah CAR DRIVER, baby adalah PENUMPANG, penunggang moto sudah xdpt dikesan..(agaknyer bertan tan aku kene kutuk ngn mamat/pakcik/abang tu). sgt2 tdk ok.
aku betul2 minta maaf. aku masih mencari si mangsa..

25/July - mummy tegur lengan aku kosong..aku terkejut dan mencari2 satu umah, almari , beg tgn. aku KEHILANGAN gelang tgn yg arwah abah hadiah kan.!!apakah ini? hubby nk belikan bracelet utk aku..serius ia x akan dan xpernah akan jd sama..

aku xtahu nak kata apa..sgt2 ngeri, sgt2 takut, sgt2 merasakan 'sesuatu'..apakah itu????

No comments: