Wednesday, July 23, 2008

seJenaK..

td masa kt surau kami borak2..tetiba....

jeng jeng jeng..

apa?me nk beranak?lom lg la:)


mai trfikir la nape erk bila ader org yg sayang sgt pd kiter, tp kiter plak bg alasan x bersedia lg (of course ni bkn masalah me coz me dh nk brsalin pon..hehe)


si ibu& ayah sibuk la srh kiter (bukan..bukan refer kt me la!!) ni kawen sbb depa pon dh berkenan benor ngn bakal menantu..tp alasan yg kiter bg "cheq lom sedia lg la mak"..


belom bsedia tp nape gatai nk brcinta?? adakah cinta kalian x bertujuan..?


**nota kukuku: cinta itu ibarat mcm makan sambal belacan ker??

ermm..tiba2 teringat yusri nyanyi masa dlm filem LadY bOss
**gmbar tu ader kene mgena ngan citer aku..nk tunjuk aku ader kt surau..hehe



2 comments:

Suki Cida said...

erm... kawin bagi saya satu pemulaan tuk hidup bersama. Tentunya ur friend tahu apa kekurangan dia sbb tu dia kata dia tak bersedia... to have commitment it not easy...kenapa bercinta? Sbb nak kenal lebih dekat lagi and to understand each other... and mungkin dia tahu kelemahan pasangan dia, to me, kenapa i tak kawin lagi sbb i rasa bf2 i bole menjadi bf yang baik, but not gud enuff to b a husband. Lagi pun nak pakai lama...heheheh tak salah kalau nak terus searching... akibatnya jadilah macam saya... tua tak kawin lagi...uh! Tapi saya yakin Tuhan ada jawapan dan kita hanya tunggu dan lihat :) that is my opinion... jangan mara yek

mai said...

very good opinion..
me myself..nape erk me percaya pd cinta pertama..mgkin sbb takut x laku kot..haha
me..stop searching..